Pogosta vprašanja KONTAKT

Hotel City s kar devetimi polnilnicami

19.04.2024

Ker je polnilna infrastruktura v mestnih središčih še vedno pomanjkljiva, je bilo to eno od vodil razmišljanja Mateja Košiča, direktorja podjetja SKMT Projekt d. o. o., ki najema in upravlja štirizvezdični Hotel City v centru Maribora z 78 sobami. Ob koncu leta so namreč tam v sodelovanju z znamko MOON postavili kar devet polnilnic za električna vozila, ki so namenjene obiskovalcem hotela, garaže in njihove restavracije City Terasa, prepoznavne po izjemni terasi z razgledom na veduto mesta.

Hotel City s kar devetimi polnilnicami

19.04.2024

»Ideja se mi je porodila, potem ko sem se sam začel intenzivneje voziti z električnim avtomobilom, predvsem na relaciji od Ljubljane, kjer živim, do Maribora. Seveda sem opazil, da je polnilna infrastruktura pomanjkljiva, predvsem pa so zapletene tudi plačilne možnosti,« razlaga Košič o ideji in nadaljuje: »Zato sem se hitro vživel v vlogo zlasti tranzitnega gosta, ki se pripelje nekje s severa in išče možnost udobnega polnjenja brez stresa pri plačilu. Potem smo hitro ugotovili, da je to niša, ki jo moramo zapolniti. V času sezone tako gostu ponujamo možnost potrebnega počitka in prenočitve v centru mesta, kar je seveda posebnost, ter polnjenja avtomobila v garaži. Ob tem pa mu ni treba razmišljati o tem, kako bo plačal, katera aplikacija deluje in katera ne – stroški polnjenja preprosto bremenijo njegovo sobo.«
Matej Košič, direktor podjetja SKMT Projekt d. o. o.
Košič pravi, da je devet polnilnih mest z močjo po enajst kilovatov čisto zadosti, saj bo vsak gost v hotelu dovolj dolgo , da povsem napolni baterijo avtomobila. »Seveda je polnilnica namenjena tudi gostom naše restavracije, najemnikom prostorov in celo garaže. »Le da mora gost v tem primeru v recepciji najprej dvigniti kartico in poravnati kavcijo. Polnilnice so vidne v vseh sistemih, niso pa odprte, torej trenutno niso vključene v noben plačilni sistem. Ampak bistvo je, da gost ne bo razmišljal o tem, če je polnilno mesto prosto in kdaj bo. Glede na število polnilnic bo katera od njih seveda vedno prosta. Zato morda deluje, da smo malo predimenzionirani,« še razmišlja Košič, ki doda, da bodo sčasoma obiskovalcem ponudili tudi ugodnosti, morda znižano ceno parkiranja ali električne energije, saj gost plača prenočevanje, parkiranje in porabljeno elektriko.
In zakaj prav MOON? Košič hitro prizna, da so mu MOON predstavili že ob nakupu avtomobila, saj se je odločil za Volkswagnov velikoprostorski model ID. Buzz, in to zaradi njegove prostornosti, praktičnosti, tehnologije in seveda videza. »Ob ideji in predstavitvi smo hitro našli skupni jezik ter se dogovorili za posel. Sicer smo sami uredili vso predpripravo, strokovnjaki znamke MOON pa so decembra lani poskrbeli le za zaključno montažo in priključitev. Seveda vse deluje, kot mora, nobenih težav ni,« zadovoljno ugotavlja direktor Košič, ki še pove, da je bil projekt vreden približno petnajst tisočakov, naložba pa je dolgoročna: »Gre za dolgoročno investicijo v nišni segment, pri kateri ne pričakujemo velikega prometa, vsaj ne do poletja.«